piątek, 14 grudnia 2012

Dziś wybrałam się na zakupy, gdyż zaczęły się już promocje między innymi w moim ukochanym sklepie h&m. Wydałam moje wszystkie oszczędności, ale mam nadzieje, że jeszcze coś na 27 grudnia dostanę, bo zaczynają się promocje w Stradivariusie, Zara i Bershka <3 Niestety miałam za mało funduszy na dzisiejsze zakupy, więc tylko odkupiłam się w h&m. Uwielbiam promocje w h&m, bo jest aż -50% lub -60% a nawet -75% taniej. Co do zakupów to wiele ciekawych rzeczy było przecenionych, ale z racji tego, że nigdzie nie pracuję i studiuje, to nie mam za wiele funduszy. Jednak dzięki moje kochanej mamusi stać mnie na cokolwiek- za co bardzo dziękuję . <3
Wstawiam zdjęcia rzeczy, które dzisiaj kupiłam !






Buty Deichmann 200 zł 


Buty h&m-% z 99zł na 40 zł

czapka h&m% 39,90zł na 19,90zł
maseczka h&m% 5zł na 2zł

torba panterka h&m% 79.99zł na 40zł

bluzka the beatles h&m% 39.90zł na 20zł 

spodnie dla siostry h&m% 39.90 na 20 zł

perfumy Naomi Campbell At night Rossman 59 zł

chusta h&m% 39,90zł na 10 zł



17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuje, kupiłam je pod wpływem emocji, i na razie nie wiem do czego je nosić :)

      Usuń
  2. ojej, fajne te rzeczy:) h&m to świetny sklep:) widzę, ze dopiero zaczynasz, a wiec zycze powodzenia! Blogowanie to świetna sprawa:) Może poobserwujemy? Zapraszam do mnie:)

    http://mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dopiero po świętach zamierzam szaleć na wyprzedażach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zakupy!


    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs :)


    http://eva-style.blogspot.com/2012/12/konkurs-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę zakupowo:)


    Zapraszam do mnie i obserwowania jak również komentowania!
    Będę ogromnie wdzięczna!:)
    Zobacz jakie nowości są w mojej garderobie!
    http://livefashionablyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. great post! you have such a lovely blog!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdobycze ;D
    u mnie konkurs, a do wybrania bon o wartości 30 zł do wykorzystania w sklepie "alefarcik", zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne łupy :) Spodnie jednak przede wszystkim podbiły moje serce (i tylko 20zł?!) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Ile rzeczy:) Świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. czapka, bluzka i torba<3:)
    chciałam Cię zaprosić na rozdanie u mnie na blogu:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/2013/11/giveaway-cupon-code-to-share-30-off.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Really great Haul! Tell me if you would like to follow each other, would love to hear from you - Lots of Love, Kyra♡
    www.kyras.de

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy ;33
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam , u mnie konkurs ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello!Very nice. I find you post very interesting)


    Lets follow each other on GFC?
    CENTRAL STREET

    Madina

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczymy się tym samym :D
    Pozdrawiamy !
    http://typicalfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń